Tuesday, July 12, 2011

Pemain Bola Sepak Wanita Sweden 'WWC' Bertukar Baju Terhangat di You Tube

Sebuah video menunjukkan seorang pemain bola sepak wanita pasukan Sweden di kejohanan Bola Sepak Piala Dunia Wanita bertukar-tukar baju dengan seorang peminat lelaki telah menjadi tontonan paling hangat di YouTube sehingga mencecah 2 juta penonton dalam masa singkat.
Selepas Sweden menang 1-0 ke atas Korea Utara,  Miss Oqvist, 27 tahun, bekas model, berbual dengan seorang peminat lelaki yang memakai jersi pasukan Jerman lalu menanggalkan bajunya dan menawarkan pertukaran jersi.
Selepas teragak-agak seketika, akhirnya dia dengan 'sporting' membuka baju pasukannya menampakkan tubuhnya di hadapan ribuan penonton serta disiarkan secara langsung ke seluruh dunia. Kemudian dia menerima ciuman pipi daripada peminat itu. Lihat video...telatahnya agak melucukan

13 comments:

herumi said...

Salam. wah, memang hangat...

- herumi @ Blog NETonX -

KeTaM_BaTu said...

wah.. memang hangat video ni.. cepat betul tersebar.

jom baca sini...
mencegah itu lebih baik
7 etika seorang blogger

Terbelog said...

omputeh ni slumder derk je ha3

Odah + One = OdahOne said...

oic...naseb baik kat dlm ada anak baju kalo tak lg hangat...hoho

echaRierie said...

err..haha..
sa baru tau..hihi :)

Ringgo said...

omputeh ni besa aa dia.. takda apa pun .. men bola tepi pantai pon tak pakai baju lg ..

nur choki choki said...

adoilaa...

Cikgu said...

ok jugak ye..hee

harrazdani said...

lps ni kalau ada game melibatkan sweden mesti tgk...

amna said...

mcm mcm .. huhu

intan shaheera@ieyra said...

ape nak hairan ni.....
biar ak bgtau ek....nama player tu lisa dahlkvist...jersi nom 17.....
ape2 pun smlm sweden mng 2-1 lwn france......

MOHD SYAHMI BIN ISMAIL said...

kalau aku pon nak baju pompan tu dapat bau peluh tekteknya.perrhhH!!! kick habis.

wsc biolo said...

ga sekalian tuker celana juga