Thursday, September 27, 2012

Wanita Nekad Mandi Depan Penumpang Di Dalam Kereta Api Bawah Tanah

Seorang wanita nekad mandi di hadapan para penumpang kereta api  bawah tanah di Amerika Syarikat. Aksi wanita itu boleh ditonton dalam sebuah video berdurasi lima minit. [Lihat video di bawah]

Dalam video tersebut seorang wanita berdiri bersama temannya. Dia sempat berkata kepada temannya bahawa dirinya tidak tahan lagi untuk membuang air kecil. Kemudian, wanita yang tidak diketahui identitinya itu sedikit membungkuk dan air kencing mengalir di celah kakinya.  Aksi gila wanita tersebut membuat para penumpang amat terkejut.

Belum cukup sampai di situ, wanita itu kemudiannya mengambil segelen air dari dalam begnya dan kemudian menyiramkan air ke tubuhnya lalu menggosok anggota tubuhnya dengan span dan sabun.  Dia tidak peduli melakukan aksi tersebut. Dia mahu membersihkan dirinya daripada bau hancing kerana selepas ini dia mahu bertemu dengan rakan-rakannya. Namun, dia nampak marah ketika para penumpang mulai menertawakannya.

Selesai membersihkan tubuh, wanita itu kemudian menaburkan bedak ke tubuhnya, lalu mengenakan jubah mandi berwarna merah muda yang diberikan oleh temannya. Sakiskan video lucu ini....[
WorldStarHip Hop]

13 comments:

Anonymous said...

hehe kesian pun ada..mcm tak masuk akal.. tak smpat pgi tandas ke

~~zana@pb~~ said...

tak pernah dibuat org, takde rasa malu dah..

shiyda said...

ish ish . gila betul . huu

Tinta Asyraf said...

Macam2 la dunia ni kan...

Salam perkenalan dari saya Tinta Asyraf.

Apalah sudi kiranya blog sy di listkan di blog saudara..

Jasa baik saudara tidaklah terbalas...

syiela said...

awat la tak malu ni..

OdahOne OdahOneBizz said...

amboi mcm xleh tgu sat kalo nak kencing & nak mandi pun...hope kat msia xde lg org yg camni...hoho

umi said...

wanita tu mcm masih muda... adakah dia ada masalah penyakit????? penyakit x blh tahan kencing????
kok ye pun carilah tmpt yg sopan trsembunyi sikit ish ish

Sop said...

hahha.. saja berlakon tu :)

namialus67 said...

macam-macam ragam manusia ni...

3no gr33ny said...

inilah manusia bila hilang rasa malu dalam diri

azremy said...

cam tak logic jer

Yousof said...

1 - melampau, 9 sangat melampau. Aku bagi 10 untuk orang yang macam ni.

Scarlett O'Hara said...

Ni bukan sebarangan penyakit tapi penyakit terlalu bertamadun sampai jadi macam orang takde tamadun sebab tak tau malu.